Monday, November 9, 2009

.: Ini Confirm Bukan Salah Mak Mengandung...

Minggu lepas..

"Jom pergi Pyramid,i nak beli jeans la..".aku kata..

"Ok,alang-alang kita pergi makan kek skali ok tak.Teringin la..".balas Amoi sambil terseyum..

Jalan punya jalan sampai la dekat ROMP...

"Jeans ni macam best je kan?.".

"Lawa,tapi ada saiz ker.".Balas Amoi dengan nada sinis..
.

Tapi akhirnya dengan kesabaran aku dapat juga beli jeans tu.Itupun sebab salesgirl tu kata jeans akan mengembang lepas dibasuh...Saiz???..XXXL tau.Gila terkejut pasal kedai tu tak guna nombor...




Sabtu lepas..

"Aku rasa kalau kau pakai ala-ala indie confirm stylo seh.".Jum KP kata..

"Aku rasa-rasa macam tu gak..."..


So dengan gaya-gaya indie kiteorang pun pergi ke Uptown Shah Alam.Kawan si Jum KP ni kata sana banyak baju-baju macam tu..

Jalan punya jalan nampak satu jaket ni.Aku try pakai.Si kawan Jum Kp ni ntah apa nama dia kata jaket tu memang mari.Gila stylo kata dia...

"Ok,cun.Aku rembat yang ni lah.".Aku kata dekat brader tu.Nampak dah macam Jason Mraz pun ada sebab dia pakai topi sama macam dalam video I'm Yours tu.....



Malam tadi..


"Rasa-rasa pakai macamni ok tak.".kata aku sambil MMS gambar melaram baju+seluar+jaket baru kat Amoi..

"Dah ok ni.Nampak macam My Chemical Romance pun ada...".dia kata...

"Cett,apa barang.Macam Tomok la.".Aku kata..



15 minit yang lepas..

"Bang,sok pergi ramai-ramai ker?".Aku tanya abang Azhar Kamaludin..

"pergi mana?".Dia tanya balik..

"Dinner..".Aku kata..

"Paleotak hang.Dinner 11 Disember la..".die wat muka pelik..

"OWh..saja tanya.Tau dah..".Kata aku sambil kunyah tempe sambal..




Cilaka.....

Macam mana boleh salah tarikh ni.Patut aku cakap kat kawan-kawan semua pelik pasal dinner hari Rabu,selalu kan hujung minggu..

Ciss,macam mana aku nak berdepan dengan budak-budaknya nih.Confirm enampuluhtahun punya gelak dieorang bagi...


Damn betul la...

No comments:

.: The Lust