Friday, September 3, 2010

.: Puasa & Gua [ Edisi Marah...Lagi..]

Gua tau marah boleh kurangkan pahala puasa...

Tapi hari ini sungguh p*l*t rasanya...

Semalam baru plan weekend nak kemas rumah,nak buat preparation raya.Hari ni Pakcik Hitam suruh kerja sebabkan ada problem..dan macam biasa,bukan dari aku.

Memang seronok betulkan masalah yang bukan datangnya dari diri kau.Rasanya cukup sampaikan kau nak maki hamun,sumpah seranah dan kadangkala nak santau si-punca masalah..

Dan paling l*h*nat.Kau kena fix problem tu sorang-sorang sedangkan semua orang cuti,semua orang pergi shopping,semua orang pergi terkinja-kinja berseronok kat luar......



Ok.Fine...
Itu dugaan berpuasa kata orang..

Sesiapa yang nak teman aku esok.Boleh email aku ataupun kol terus.ok..

jangan malu-malu....

No comments:

.: The Lust