Friday, December 24, 2010

.: 37th [ Revolution Of A Resolution]

Tak sampai 2 minggu lagi masuk tahun baru..
2011…

Seperti biasa,rasa 2010 cepat sangat berlalu.Rasanya baru haritu saja aku perlu berpoya-poya sambut new year.Anyway,kehidupan 2010 tak lah teruk sangat.Nice-nice la orang kata.Cuma ada certain things yang perlukan sedikit adjustment..

2011’s resolution??..no need lah…aku sudah berhenti buat azam sejak aku tahu hidup tak semudah apa yang kita sangka.Dan apa yang kita perlukan cuma moral,semangat tak mudah mengalah dan sedikit impian untuk terus kedepan dan berjaya..
Ok..Untuk berjaya mungkin jauh lagi bagi aku tapi atleast I’am in the right path….

Cuma,aku harap aku dapat simpan duit tahun 2011 ni.(It’s not a resolution,it’s compulsory.ok!!..)



For all blogger’s friend..
Happy New Year 2011 and Happy Holidays!!!

1 comment:

Unknown said...

simpan duit tu kire azam gak..an an an

.: The Lust