Tuesday, March 8, 2011

.: 39th [ Don't Lose Control ]




I was destined to stuck in there. The stones, was waiting for me for thousand years. From I was little boy, i seemed to pull toward him…
Aron Ralston, May 2003,Blue John Canyon


I’m not really into this kind of movie. Tapi lepas pergi menonton, agak memberansangkan juga. Kalau tak silap aku ,this movie was based on true story

Lelaki yang tangannya tersepit di celah batu. Hidup selama hampir 5 hari walaupun kehabisan air dan makanan. Yang akhirnya, sanggup memotong tangan sendiri bila dia sedar yang dia mahu teruskan kehidupan…And the best part is when he have to drink his own urine to survive.And yet, he make joke of his situation..cool heh….

Tapi aku rasa untuk kita adapt situasi brader ni ke dalam kehidupan,memang agak susah. Maybe certain-certain situasi boleh lah…





Ermmm….




Aku rasa sudah lama sangat aku tak menulis sampai idea pun dah macam tak ada…

Untuk cik AA ( kalau cik baca blog nih ) , all of this was part of my life, if u eager want to know

2 comments:

Unknown said...

2 kali aku tgk cite ni..
tapi tang potong tangan tu..lagi2 time die nak putuskan urat tu..
skali meremang tengkuk aku...sampai skang teringat....

well..
lame gile tak update ek?

naqibmiller said...

tau xpe...gua tergamam beb.gila abih cite nih...
writer's block.hahahaha...

.: The Lust