Tuesday, April 12, 2011

.: 42th [April Are Fool ]




April =f*ck

Itu yang boleh aku cakap tentang 2 minggu yang lepas…

Company tempat aku kerja sekarang terjejas habis sebab banyak material direct dari Japan. And I think it could take a serious time to make it ok. It all because of the big tsunami that hit them. Althought Japan has more technology, aku rasa nak membina apa yang musnah tu memang payah. Dengan masalah nuklear lagi…. Lagipun itu semua sebagai pengajaran. Kerajaan Japan sendiri mengakui yang walaupun mereka punya banyak countermeasure untuk bencana alam tapi bukan untuk kali ini. Apa yang melanda mereka ini cukup dasyat untuk ditangani. You’re nothing compare to Mothernature

So,bila company terjejas,wallet aku pun ter kena juga lah.


And I have lil’a bit fight with B yesterday. Aku sudah minta maaf tapi dia tak hiraukan aku pun. I think she hasn’t cool down yet. Akak tempat kerja aku cakap give her some time. It’s fine with me. Aku bukan jenis yang pandai memujuk pun. All I can do is say sorry and say how much I love her.
I love her. But, thinking that I couldn’t gave her what her want, make me hurt. Deeply …
But, still I’m trying to do my best in our relationship..


Juga, aku still trying apply for a new job. Letih kerja sekarang nih. Kerja macam lembu tapi payment tak seberapa…

Juga, aku tak tahu kenapa orang suka ber-twitter. Dah cuba untuk menjiwai tapi gagal.…

Juga, MU masuk semi-final Champion League. GGMU…..kehkehkehkeh….




3 comments:

Amal said...

Haha. Jepun memang atas negara bahaya. TOkyo tu sendiri bandar tunggu kematian.

btw, betul lah, bagi B tu masa. makin pujuk, perempuan ni makin kuat merajuk. haha

amira said...

perempuan suka dipujuk weih .

iela said...

sama ler ngn aku gak..terjejas gak..kna tuka masa bekije jugak kut pasni..ayaark!!!..dugaan2...bersabar..
tu la nma relationship..gv n take much2 important parts...truskan berjuang jgn ptus asa..bkn sng nk capai kbhagiaan..kna lbih usha..hikhikhik

.: The Lust