Friday, November 28, 2008

Mengisi Masa Terluang....~


hehehe...Sebenarnya bukan cerita pasal hobi ataupun aktiviti cume aku yang kebosanan menunggu waktu balik...

Kadang-kadang aku terfikir banyak perkare-perkare pelik/abnormal/bodoh/sengal...

- betul ke orang yang belajar sampai tahap ijazah @ diploma confirm akan berjaya??

- kenape banyak orang yang berpelajaran & berpangkat pandang rendah dekat orang yang just keje kilang jer??

- betul ke setiap orang ade jodoh?

- kenape orang yang ade awek pandang serong dengan membe-membe yang single?

- kenape orang berebut nak jadi Perdana Menteri??

- kenape semua kene pakai duit??

- kenape harga minyak naik banyak tapi turun sikit??

- kenape aku jadi 'sengal' bile depan awek lawa?

- kenape?kenape? dan kenape??

banyak lagi tapi ade yang tak senonoh.So,aku malas nak tulis....(kan aku dah kate,banyak bende pelik dalam kepale otak aku ni...)

kalau ade yang nak jawab soalan-soalan berikut sile la...

4 comments:

lop said...

hmm..nrmal la klu trpk psl sme nie..bt ak pn plik gaks asl org pndg srog kt org sngle ak pn x phm..=]

Dammit said...

aih, banyaknye ko pikir? tapi betul jgk. er aku suka orang single :)

iela said...

adeh...byk tul ko pk.....tak semstinyer blajar tggi baru brjaya maa kalu just lpas spm @ pmr pun dah ader usaha bleh jer berjaya..yg pnting usha kuat..kalu stkat bagga ngan sjil tp terprap jer kat umah, tnm anggur pun tak berbuah..ahahha..jodoh plak mmg dah ditetapkan trmasuk rezki, ajal maut..cma dlm bab jdoh ni, kna r usha nak cari bkan tggu jer..tpmmg payah r kalu ko nk dpat awek cun coz ko dah terktar, ko cari r awek yg tak cun..jgn memilih r beb..hihihihi...

s a L o m a said...

ini jawapan kepada persoalan kamu:

- tidak semestinya.
- sifat semulajadi manusia suka merendahkan orang lain.
- yep.
- sebab mereka cemburu dengan kehidupan single kamu.
- sebab pm lagi berkuasa dari agong,saya rasa.
- siapa kah yg biol memulakan sistem barter? -_-'
- untuk kepentingan peribadi pihak atasan
- hohoho..saya pun kadang tergagap gagap depan lelaki kacak!jangan risau.. :D

.: The Lust