Thursday, November 27, 2008

Terima Kasih Daun Pisang dari En.Bobo...~

hahaha....

First time aku dapat komen.Terkejut juga lah.Aku ingat takde sape pun yang nak masuk blog aku ni..

Untuk cik Cabincrew,maaf la.Sekarang ni aku tak dapat enjoy sangat.Hidup tengah tonggang terbalik.Biase la.Orang hidup dekat bandar kecil macam aku ni.Tetapi semua yang anda cakap mengenai Aries itu memang betul.Aries rulessss.hahaha.....Lagipun untuk pengetahuan semua aku baru sihat dari aktiviti kecewa tahap gaban akibat sindrom putus cinta.Hehehe...

Untuk en.dammit pulak,informasi kat bandar kecil ini memang terbatas.Kalau korang dah bertahun dengar Oh Chentaku,aku pulak baru je dapat dengar lagu dieorang(itupun setelah puas aku meng'google' untuk cari lagu dieorang ni).Aku cari dekat music store pun xde.So,bile aku dpat lagu dieornag ni aku agak teruja pasal lagu dieorang ni memang syok.Macam dengar band overseas....pasal perasaan 2 pula,you're right my friend.It's supa dupa suck......

Okla.Thanks kerana bagi komen dekat aku yang baru nak belajar berfikir ni.Anyway,kalau ade ape-ape nak ajar aku.Silakan...aku ni budak baru nak belajar(baru nak 'up'orang kate)....

No comments:

.: The Lust