Friday, April 3, 2009

Betul ker??

Ini adalah entri yg ke-61 aku...

Perghh.Betul ke?
Aku pun macam tak percaya aku sudah menulis 60 entri.Macam bukan aku.Hahaha...

Walau pun kebanyakan entri dalam blog ini menjurus kepada perasaan dan persekitaran aku,aku tetap berbangga ada juga yang sudi singgah dan membaca entri tanpa isi aku ini.(orang jawa kata...Sudi mampir.Eh,bukan mak lampir.MAMPIR = singgah.Hehehe..)

Banyak influence aku datang dari blogger-blogger yang "terkenal" seperti En.Dammit,Mr.Adha,SueAnnJoe,Fyn,En.Melayu Minimalis dan ramai lagi.(entah dieorang kenal @ perasan aku ke tak.Itu aku tak tahu)


Terima kasih kepada semua....

Have a nice day from BoBo D'Jibbs Richards

2 comments:

Umi Nazrah said...

betul la tu ;)

Anonymous said...

najib!
sy pun ade blog.
tgk kat fb sy ye.
jgn lupe kasi komen.
:D

.: The Lust