Wednesday, April 15, 2009

Ohh....

Semalam...

Aku di comment oleh kawan baik aku.Dia bertanya kenapa entri dalam blog aku ni sedih sangat.Aku sebenarnya tak ada jawapan untuk itu sebab semua yang aku tulis ini adalah ekpresi dan luahan perasaan aku.Dalam kehidupan sebenar....

**

Kepada Cik Farah..

Apa yang aku tulis semua ini adalah kehidupan aku.Yang sebenar...

Aku memerlukan satu medium untuk aku meluahkan segala-galanya.Walaupun aku mempunyai ramai kawan.Tapi mereka tetap manusia.Manusia yang tak sempurna seperti aku.Masih mempunyai masalah sendiri...

Aku tidak memerlukan simpati atau kasihan dari sesiapa,cuma kepada sesiapa yang membaca(kalau ada),baca lah untuk sekadar hiburan...

Kerana hidup aku ini tiada apa yang menarik...

1 comment:

Anonymous said...

cheer up dear.
klu ade prob,jgn segan nak kongsi ye.
:)

.: The Lust