Tuesday, June 9, 2009

S.O.S





Aku tengah tak ada idea nak menulis.Isi ada,tapi nak bina ayat macam masa kat sekolah rendah.Tulis,padam,tulis,padam...

Start membaca blog si Reverie.Best,banyak isi.Hampir sama dengan Akukopi dan juga electricpopia.(haish,bila lah aku boleh menulis macam dieorang nih...)





**



Badan masih sengal-sengal.ini semua pasal "Unplanned Trip" si Man Cina tu lah.Lagipun memang dah lama tak mandi laut.Penat seh...


Port Dickson memang best.Sudah lama aku tak pergi ke sana,memang berubah gila lah...Nasib baik lah memang power kete si Man Cina nih.Bantai pergi P.D dengan 4 orang penumpang.Memang sakit.Lagi-lagi Sakir-Dah....(Kir,potong lah kaki kau,sape suruh kau tinggi sangat...)



       .: Gambar kereta kancil 660 standardbadaklaju80km milik Man Cina....





1 comment:

Luna said...

rasanya, kata seseorang yang saya jumpa,

"aisy, aku perlukan gadis2 comel untuk menyentuh hati aku."

aku: har?

"supaya aku boleh buat cerita kat blog"

.: The Lust