Tuesday, October 6, 2009

.: How Useless Am I...

Apa perasaan kau bila kawan rapat kau sendiri kata hidup kau macam tak ada hala tuju.Tak nampak apa pun....







Ya...


Memang aku ni jenis yang tak ambil port sangat benda-benda yang yang member cakap.Tapi kene lah berpada...



Ya..

Mungkin hidup aku memang tak ada hala tuju.So what??...atleast kau sebagai kawan tolong tunjuk atau nasihat.Bukan makin perlekehkan aku...








Pernah tak kau terfikir yang..



Mungkin...

Aku cuma ingin begini.Hidup yg klise....

Mungkin...

Tak semua orang bernasib baik macam kau...





Jika ada peluang,kau nak try tukar tempat kau dengan aku tak??

5 comments:

Siti Nur Aminah said...

stp org ada kisah msg2.....blaja trma bukn mempertikaikan..wlaau kadgkala..otak tuh acapkali menghasut untuk ko memikirkannya

Anonymous said...

ya, tak semua orang bernasib baik. tidak semua orang ditakdirkan untuk menjadi pemilik airasia. kalau semua orang jadi tokey airasia, sape nak jadi orang tuka taya kapal terbang, ye tak?

naqibmiller said...

Aminah
- ok...kdg2 nasihat lu bleh pakai gak kan..

nosebleeding
- btul tu...mungkin sok2 aku yg tuko tayo tu kot..sape tau..

Razman said...

mber aku pun slalu ckp aku xde hala tuju... tp aku xkesah..sbb aku tau hala tuju aku..kalau nak berak, g tndas..kalau nak mkn, g kedai..

Anonymous said...

kalau tak kau, mungkin aku. hahaha

.: The Lust