Friday, October 2, 2009

.: Lu Pikir La Sendiri...

C*l*k*...





Lu ingat gua sampah atas jalan ker.Pandang sebelah mata je...Tau la gua cuma ada motor cagiva mito ex5.Lu ingat kereta lu dah kuat sangat.Kereta lu besi,dalam tangan gua pun ada besi juga tau...

Lu ingat lu main belok tak bagi signal,lu dah samseng??kalau gua melekat kat cermin tu baru lu tau.Kita tengok sapa yang lagi samseng...


Lu ingat kat cermin lu ada sticker P#k*d*,lu dah terer...Lu makan nasi.Gua pun makan nasi.Kita tengok siapa makan lagi banyak.Ada berani??





C*l*k*...



Lu tunggu gua kaya.Pastu gua nak beli Pajero.Siap lu gua sondol...



Lepas tu...


Lu pikir la sendiri....




*Entri ini ditujukan khas buat pemandu kereta.Harap maaf kalau ada yang terasa...

2 comments:

Anonymous said...

ingat ada line bertiga-tigaan sudah cukup ganas? cilaka...
pajero buat ape bro, pkai airbus r langgar die. aku mmg xpuas hati sama....

Anonymous said...

update new blog: gimmeabreakalittleescape.blogspot.com

-farah wahidah-
c;

.: The Lust