Thursday, December 24, 2009

.:Ini Pun Musim Ke??

Sekarang rata-rata kalau jumpa member lama semua cerita pasal camera,photographer,shooting.Paling cikai pun cerita pasal nak beli lense dekat mana...

Si Jum Kp siap sekolahkan aku pasal camera lagi.Apatcher,speedlite,lense,kutu,ayam masak merah,bla,bla..

Aku pernah gak try pegang d90 si Jum ni.Tapi rasa-rasa aku kureng berbakat la.Kurang kesenian orang kata.Kalau untuk buat masalah dengan nak menghancurkan barang-barang mahal boleh la.Tu yang Sony Ericsson aku masuk dalam besen mandi anak buah aku tu.Macam haram je...


Ermmm...


Mungkin bakat aku untuk jadi model.Sapa tau ye tak?

2 comments:

avid said...

bagi kuar gambar skit arr..ktrg tgk bole jadi model ke x...

S.I.D said...

sume pon skang cite camtuh...
sampai naik muak aku..

.: The Lust