Tuesday, December 1, 2009

.: True Love or True Lust

We can never go home
We no longer have one
I'll help you carry the load
I'll carry you in my arms
The kiss of the snow
The crescent moon above us
Our blood is cold
And we're alone
But I'm alone with you

Help me to carry the fire
We will keep it alight together
Help me to carry the fire
It will light our way forever

...


Editors's No Sound But the Wind.






dah tengok New Moon???

Amacam?..Best??...




Best la sangat.Macam haram gak la...


Maaf la kepada peminat tegar Twilight tapi pada aku movie tu memang tak best.Untuk part aksi boleh la juga tapi part romance dia macam cilaka gak...




Aku??Aku tengok pasal orang ajak.Lagipun aku curious juga pasal apa pompuan minat sangat filem tu.Sampai ada kelab peminat tu baii...


Pada aku dari tengok New Moon lagi best tengok Senario.Atleast tak tertido dalam wayang...


Untuk awek-awek seat belakang yang histeria setiap kali Robert Pattison tunjuk muka tu,sudah-sudah la.Kau orang jerit sampai sawan pun belum tentu si Pattison tu tau...
















*Untuk Amoi..Sori la,bukan jiwa gua la ini movie..lain kali kita tengok movie lain ek....

No comments:

.: The Lust