Friday, November 5, 2010





Why we’re blogging??

Untuk saja-saja ke,kes bosan ke,meluahkan perasaan atau terikut-ikut saja..
Untuk kes aku,
Semua diatas…

Aku bukan jenis suka menulis pun.Main-main ayat nih bukan jiwa sangat..
Tapi bila start baca blog eletricpopia,fynn jamal,Hilang Punca,Trankuiliti Tronoh(sekadar menebut beberapa contoh) dan all time favourite Ruangasing/Paranoia Semalam,juga Sokernet memandangkan aku peminat bola.Aku jadi addicted.
Untuk membaca dan juga menulis..
And aku bukan type yg menulis berita,mengulas isu semasa dan benda-benda isu semasa..
I’m just a man that fucking around and type what I want,when I want..

And when I accidently read this blog,aku cuma boleh senyum…
Dan terdetik dalam hati aku…



“Hell yeah,he’s a blog guru..”..




3 comments:

Amal said...

haha. lama aku tak jengah belog hiro tu.

dulu aku pun tak tau cemana aku boleh blogging. lepas tu mcm sakai pi cari folower, nak org komen banyak2. skrg, rasa nak lempang diri sendiri je bila ingat balik. hahaha

ok aku mmbebel. sori. babai. :D

naqibmiller said...

amal - hahahah...

Fnd Rocka said...

Aku blogging dri 2008..sebab suka menulis dan berinteraksi..dan bersosial maya.Kemudian barulah mendapat inspirasi dri beberapa blog.

.: The Lust