Tuesday, January 13, 2009

LOVE = A New Fashion Of Death..

Ermmm...ini bukan entri pasal cinta ok..



Just nak layan kepala aku ni.Pening...Tak bersemangat...

Masalah??memang banyak...Duit,family,cinta dan lagi sekali duit...

Sampaikan aku tak tahu nak selesaikan yang mana 1.Lagipun dengan keadaan ekonomi sekarang memang aku rasa effect nya.Sebagai seorang pekerja kelas pertengahan.

Tapi orang kata orang gila saja yang tak ada problem..

Cehh....


**

Aku dah jadi semakin negatif.Yup....Negatif thinker.And some says "LOSER"..

Ermmm...

Entah la.Cuma sekarang aku berharap doa aku akan didengari tuhan...


**

Kadang-kadang aku berharap aku dilahirkan sebagai orang lain....

Tapi whats the point.Everyone has their own problem..



Tapi aku benci perasan itu.Aku berharap aku dapat buang semuanya....

3 comments:

suehanna said...

takpela. it's ok. lama-lama insyaAllah jumpa jalan.

iela said...

sob...sob...sadisnyer...wakakak..adeh ..lek r bobo oiii...Allah tkkn bg dugaan kpada hmbanyer klu hmbaNya tak sggup nk tggung...Allah uji ko, n Dia tau ko bole tggung. jgan cpat ngat nk mgalah..truskan smngat perjuangan harmoni,klu ko rase susah, ad ag org yg lbih susah dr ko...tguhkan hati beb...

MOHD ADHA MOHD ZAIN (ADHA ZAIN) said...

salam

jemput add my blog
www.myadha.com

ADHA

.: The Lust