Sunday, January 11, 2009

Selangor dihati-Ku..~







Hush...Dan akhirnya Selangor'Red Giant'Darul ehsan mengamuk lagi...

Hahah...Aku pun dah lame tidak pergi ke stadium.Baru sabtu lepas aku berkesempatan untuk melihat pasukan Selangor beraksi.(sebelum ni bukan tidak ade mase,tapi sebab Selangor main macam org 'OKU')....

Dan melihat pada game itu,aku tengok ade juga lah peningkatan pada corak permainan mereka.Mungkin idea dan strategi K.Devan bersesuaian dengan player-player yang baru ini..

Tapi,aku mnasihatkan pada pemain-pemain Selangor supaya konsisten pada mutu permainan mereka.Bukan hanya pada 3-4 games.Lepas tu hampeh.Sebab ape,orang-orang melihat mereka seperti makan gaji bute.Mane taknye.Gaji Shukor Adan pada tahun lepas adalah RM18,000 sebulan.Gile Mat....Dan pada tahun ini gaji die akan diwarisi oleh Amri Yahyah sebagai seorang kapten pasukan..

Okla...Mungkin tahun ini ada juga la sinar harapan bagi penyokong-penyokong setia Merah Kuning untuk tengok Selangor dapat piala.Tapi....Hahaha.tengok jela.Malas nak ungkit yang lepas-lepas..

p/s : itu bukan gambar aku.itu gamba membe aku yang kemaruk nak beli jersey Selangor.Baru beli terus pakai.Wei,poyo la wei....

No comments:

.: The Lust