Monday, March 23, 2009

Kahwin Dan Kawan-Kawan...~

Akhir-akhir ni hampir semua kawan aku asyik bercerita bab kahwin.Entah la.Dah tak tahan kot.Hahahaha...

Aku pula dok terlopong mendengar cerita diaorang...Seorang nak tempah kad,seorang nak beli cincin,seorang bercerita nak buar majlis besar-besaran...

Arggh,lantak korang la...

Memang betul kahwin itu bagus.Mendirikan masjid sambil boleh mengelakkan maksiat.Orang kata lah...Tapi dalam masa sekarang ni kahwin pun sudah jadi masalah.Mana tak nya.Duit hantaran mau beribu.Set katil lagi.Kenduri lagi.Ishh,macam-macam lah.Itu ini semua duit...

Tapi ada lah kawan aku sorang ni "story" kat aku.Dia kata walaupun kau tak cukup duit,tapi bila sudah sampai seru.Akan datang rezeki tuh....

Lagipun itu semua urusan tuhan.Allah yang bagi rezeki.Kan jodoh pertemuan ditangan Allah...



p/s : Selamat Pengantin Baru kepada Mohd Norazamuddin dan juga Marliza pada 28/29 March 2009.Semoga berkekalan hingga akhir hayat.(Wei,aku nak kad kawin yang wangi2.takde aku tak datang.hahahaha....)

No comments:

.: The Lust