Wednesday, May 20, 2009

Cinta Itu Ketawa Dan Airmata..~

Semalam sampai saja aku kat rumah ibu kata ada surat untuk aku.Aku pun tengok lah sambil makan nasi(lapo beb,ibu masak lauk sedap pulak tu....)Nampak macam jemputan kenduri kahwin...

Dan...

Memang benar sangkaan aku.Cuma,ia datang dari seseorang yang aku tak sangka.Seorang perempuan,yang aku pernah panggil 'sayang' lama dahulu.Aku terkedu...Makanan dalam pinggan tu terus aku tak jamah...


Aku termenung....


Otak aku tiba-tiba teringat saat-saat indah dahulu.Dan aku rasa cukup singkat masa berlalu.Dia mahu membina masjid dengan jejaka pilihan nya.Mungkin sudah sampai seru rasanya..

Aku rasa tak puas hati.Aku terus menelefon tuan punya badan...

"Betul ke awak nak kahwin?".

"Yup,betul...Kenape?"

"Owh.saje nak confirmkan...Bakal pengantin orang mane?."

"Orang Kuala Selangor.Umur 29 tahun.."

"Dah lame kenal??."

"Tak lama sangat,maybe setahun kot..."..

Aku senyap...

"Datang la nanti..".dia bersuara..

"Rasanya tak kot..."...

"Eh,knpe?.".

"Nanti kalau datang jadi sakit.Tengok awak bersanding dengan orang lain..".

Dia senyap...

" 'We' was a history.Just forget me.Sure you will find some one better..".dia kata..

"i know that.But,for me just we had so much memory together.And you know what.i still love you.Either we are togther or not....."

"Please...Don't say that...For me.We trought.I'll hope you will find someone better.That understand you.And please....Don't dissappoint anyone...".

"Ok,wish you gudluck with your married.Hope you live happily with him..."






**





"Don't dissappoint anyone"..

Kata-kata yang cukup menusuk kalbu aku...

I know i'm not a good boyfriend.And everything problem we had are from me...

For sure...


But my love are real...

That...

For sure too...







p/s : tajuk diambil dari lagu kumpulan Lestari.Band rock kapak 80'an.(lagu karaoke Jum KP..)

1 comment:

s a L o m a said...

pi cari gf lain la..gudluck!

.: The Lust