Tuesday, May 19, 2009

Takpe Lah Makcik..Dah Nasib....

Aku ini bukan lah dikategorikan sebagai hensem tapi orang kata sedap mata memandang lah.Tapi orang yang tak kenal aku mesti akan cakap aku ni macam mat pit.Bukan sebab aku ni kurus(eh,dulu memang aku kurus pe..)tapi sebab mata aku.Orang kata mata stim,mata kuyu...


Dulu semasa aku kerja kat Giant Shah Alam,selalu aku kena tegur.Customer semua cakap aku muka mengantuk lah,tak cukup tido lah.Tapi yang aku hangin satu badan ada juga yang tegur cakap aku ni tak mandi.Ingat Ibu aku tak mampu bayar bil air ke.Apa la...


Ada sekali tu aku masuk shift aku(walaupun aku ni selalu tukat shift ikut suka nenek aku..)dengan semangat yang maha tinggi.Sampai kat kaunter aku relax la kejap.Tiba-tiba ada makcik tu datang kat kaunter aku.Dia tegur aku...


"Ish-ish.Penat keje ye nak,mengantuk ye...pergi la rehat dulu"....

Aku tanya la balik."Eh,tak la makcik.Saya baru masuk keje ni...Kenapa makcik cakap camtu?".

"Tengok mata anak ni kuyu je.Macam mengantuk....".

"Errr...memang mata saya macam ni la makcik.Dari dulu dah cmni..".

"Owh...Yeke??makcik tak tau pulak.."..



Sedih aku.Terus aku g\pergi tandas basuh muka aku.Tapi lepas tu aku tanya kat member aku.Ada kelainan tak.Dia kata sama je.Ish-ish....


Ermmmm...Takpe lah makcik,Dah nasib badan.Kuyu pun kuyu lah..


Janji rock...

4 comments:

Anonymous said...

mata kuyu tu seksi tau.
:P

naqibmiller said...

memang la Cik Farah oiii...
tapi kt saye ni jadi mcm matpit pulak..
heheh...

Umi Nazrah said...

mata kuyu? orang tengok ja pasti diaorang bersedih hati coz mata kuyu tu meminta simpati T_t

Anonymous said...

hahaha.
kelakar gila entry awk ni najib.
:D

.: The Lust