Friday, August 14, 2009

.: Cheers Untuk Kehidupan...

Sambungan dari entri yang lepas....







**




Kelmarin aku terjumpa seorang kawan masa kecil aku di majlis pengebumian ayah seorang rakan aku...

"Kau buat apa sekarang".Aku tanya dia..

"Aku jadi mat rempit sekarang ni.Tapi yang halal la..."

"Halal???".

"Aku masuk Cup Prix sekarang ni.Under personal team.."

"Gila ko??macam mana dengan kos?."

"Ada company support.dekat Johor.Ermm...Ko buat apa sekarang ni?."Dia tanya aku..

"Aku jadi driver lori tanah merah.Kerja lain boring.Kerja ni boleh main kejar-kejar dengan JPJ.."..


Dia tersenyum.Mungkin faham yang aku malas berbicara tentang kerja aku...






**


Balik dari majlis tu aku termenung.Berfikir....





Ermm...


Aku rasa aku nak jual ayam percik la.Ramadhan dah dekat ni..

No comments:

.: The Lust