Saturday, August 29, 2009

.: Setan & Bulan Pose..(Edisi Marah)

Hari ni kena kerja lagi.Tak dapat tengok Ben10...


Masuk kerja pukul 8.30.Hening je opis ni memandang cuma aku dan sorang budak planning.Tengok kat luar budak-budak indon storekeeper berjoget macam setan.Ciss,tak puasa ke apa korang ni...


"Hoi,korang ni dah tak ada kerja ke??Bising la...".Aku sound diaorang..

"Eh,abang marah-marah ni tak puasa ka?.Sabar la bang..".Selamba dia sound aku balik....




Dengan hati yang panas aku masuk opis.Dalam opis aircond ni jadi sejuk tahap Khatulistiwa pula tiba-tiba.Apalagi,aku buat kerja pun jadi macam beruang lapar tak dapat ikan salmon 8 hari.Mengantuk pula tu..

Tiba-tiba aku terlena...

Arghhh..ini tak boleh jadi.Kena cari hiburan ni.Aku keluar balik cari budak-budak indon tadi.Dapat gelak-gelak kejap ok la...

Aku terbau sesuatu.Macam familiar...Risik punye risik aku nampak budak-budak ni macam menyorok-nyorok...


"Hoi...".Aku menjerit...

"Hai bang..".Selamba kodok je dia jawab..

"Korang makan megi ye...Kan bulan puasa ni." aku sound dengan nada ustaz sekolah rendah..

"Relax la bang.jangan marah-marah.Bulan puasa ni tak elok marah-marah..".Diaorang bersuara....

"Abih bulan puasa elok nya makan la ye...".aku balas sambil aku blah dari situ.Tak boleh tahan.Kang dengan aku skali hanyut...




Marah betul aku.Dah la makan tak ajak.Opss,bukan.Dah la makan time bulan puasa.Nak sound orang pulak tu...Ciss...

3 comments:

ainey maryshal said...
This comment has been removed by the author.
ainey maryshal said...

wah sangat marah ini orang

iela said...

ko mmg tak leh blah r najib..psl ben10, ko emo..huhuhu..lex r..time pose ni mmg setan tkder..ko tu kna r kwal prasaan skit..huhuhu

.: The Lust