Tuesday, August 11, 2009

.: Me or Me....Also With Me...

Tajuk yang tiada kena mengena.Entri ini sambungan untuk yang lepas...


Aku dapat 2 Screamer.Keduanya kata itu adalah hint untuk aku.Tapi untuk itu aku yang kena luahkan perasaan dulu.Tapi segan deh.Dah lama tak buat kerja-kerja macam tu....



ok..



What if....

1.Lepas luahkan perasaan rupanya dia saja buat statement.And she has no feeling for me...Confirm lepas tu awkward gila...

2.My mom does't like her??

3.Aku tetap dengan perangai aku.Perangai yang menyebabkab aku kena dump dulu....

4.Aku cuma suka dia sebab aku boring tak ada pasangan.(mungkin gak kan...)

5.Ataupun aku dah kecewa tahap gaban sampai malas nak bercinta balik....





Apapun aku enjoy kawan dengan dia.Maybe we are meant to be friend forever...

3 comments:

cik.siti said...

ouh.. kalau hati ada kata 'jangan!' even sikit pon. ikutlah kata hati tu, jangan kerana kesian, kau terima dia.

btw, hello =)

suehanna said...

sorry, boleh tak nak tulis comment lagi? (:
1. bak kata coldplay, if you never try, you'll never know.
2. you should prioritize ur mom's choice first i think. kalau niat nak cari yg long term, kalau berkat yg kamu cari, yes, cuba tunggu approval dari mak (:
3. tadak masalah. kalau dia mahu kamu, dia mahu kamu sebab kamu.
4. this one is dangerous. mungkin ini step pertama kemudian baru step approval dari mak. kalau hati kata takmau, jangan teruskan. you are wasting your time, and hers too.
5.


geez. sorry kalau ter jadi dr love pulak. tak baca pown takpe ni (:

alicesona19 said...

hello...
-jangan biarkan persoalan what if menghantui kamu...
-jangan terburu-buru. kamu akan tau masanya bila jumpa Miss Right kamu :-)
-kenapa mesti harus terus hanyut dengan kekecewaan lama,mengharap si dia menyesal dan kembali kepada kamu?sedang sidia semakin jauh melayari kebahagian meninggalkan kamu, kenapa tidak kamu tinggalkan bayangnya dan mula mencari sinar baru. come on..

.: The Lust