Thursday, September 3, 2009

.: Setan & Bulan Pose..(Edisi Ibadah Di Bulan Mulia)

"Semalam kau pergi tarawikh tak?..".Tanya seorang kawan aku..

"Tak..Transport tak ada la..".aku jawab..

"Ala,tu bukan alasan.Dulu orang pergi tarawikh jalan kaki tau.Berpuluh kilometer.Pahala pun dapat banyak..."..dia kata lagi..

"Ermm...betul gak....Eh,kau dah berapa kali pergi tarawikh??.".Aku tanya dia...

"Kau jangan la sibuk nak tau.Itu urusan aku dengan Tuhan..".Dia selamba jawab sambil makan roti canai banjir...




Macam sial la kau ni.Aku jerit dekat dia sambil terajang tiang....

3 comments:

suehanna said...

hahahaha. ape lagi, cepat bertukar jadi ben10! :DDD

Anonymous said...

wahaha

*gelak guling2*

Siti Nur Aminah said...

urusan ngn tuhan hbis..hahahaha..xle blah.....citer kencang je..bikin ny tak

.: The Lust