Tuesday, September 15, 2009

.: Miss Him So Much...





Jarang sekali aku terasa bila tengok atau baca sesuatu.Tapi semalam bila tengok iklan ni,rasa macam nak menangis walaupun iklan ni lama ditayangkan..


Ya,aku ni bukan nya hati batu sangat.Ada juga perkara-perkara yang sensitif..



Dah masuk tahun kelapan aku beraya tanpa ayah.Tapi tahun ni rasanya paling syahdu.lagi-lagi bila tengok mak aku beriya-iya mengemas rumah.Tukar langsir,tukar itu,tukar ini.Dia kata nak beraya lebih sikit tahun ni..Sampaikan kawan-kawan aku yang datang rumah cakap macam nak sambut menantu.Meriah...



Cuma...



Aku berharap sangat ayah aku dapat melihat semua itu.Cucu-cucunya yang semakin membesar.Anak-anak dan isterinya berkumpul,beraya bersama...


Indah rasanya...








**















Abah,ajib rindu abah...

Ajib rindu suara abah....

No comments:

.: The Lust