Thursday, January 28, 2010

.: Antara Brokoli dan Bront Palaree...

Tajuk yang tak ada kena mengena...




Hari Rabu kelmarin pergi klinik.Makin teruk batuk aku ni...Syak macam h1n1....

Sampai klinik doktor tu punya la suruh tarik nafas,macam nak menyelam pun ada.Dia suruh pusing sini,pusing sana...


Last2 dia cakap aku disyaki ada Bronkitis.Aku dengan muka konfiden mengangguk macam paham..Aku tanya bahaya ke tak benda alah tu..dia kata tak sangat....

Ermmm,ok la tu..kot...



Pagi tadi aku try google pasal bronkitis ni.Sekali dapat ini...

Apakah itu bronkitis?
Bronkitis ialah sejenis keradangan atau kerengsaan pada saluran pernafasan (tiub bronkiul) di dalam paru-paru. Terdapat 2 bentuk bronkitis.

  • Bronkitis akut (berakhir dalam masa 3 hari hingga 3 minggu).
  • Bronkitis kronik (boleh berakhir sehingga 3 bulan dan menyerang semula untuk selama 2 tahun atau lebih).

Agak seram jugak la pasal ada sangkut paut dengan paru-paru...


Ish2...lepas ni dah tak boleh lepak semeja dengan kutu-kutu simpang berantai la.Pasal semua taik rokok...

2 comments:

He lalRO sle said...

kite lepak berdua je la pas nie..

avid said...

keh2..baru sedar?

.: The Lust