Friday, January 8, 2010

.: destiny....or fate..

.: Baru berapa hari masuk tahun baru dah buat perangai.Macam cilaka...

.: Sedih dengar cerita 4 sekeluarga mati dibunuh tu...

.: Member aku kata aku tak laku pasal dah 2 tahun aku single.SOrang lagi kata aku lambat bertindak.Sorang lagi kata aku tak keluar dari kelompok aku.Malas...

.: Tengah cari apa kelebihan aku.Yang boleh buat duit..

.: Mak aku suruh ambik kereta.Tapi dia kata jangan ambik kereta kecik2.Sempit.Cehh..demand...

.: Kerja,kerja,kerja...

.: Bos besar suruh aku ubah perangai.Disiplin pasal masa(padahal die dtg tengahari)...

.: Berat naik 2 kg...bapak besau....cube teke sekarang berat aku berape??

.: Sesiapa perempuan yang boleh cerita kat aku pasal hati wanita,perihal perempuan sila email aku.Makin tak paham aku pasal perempuan nih...





Ok la..sudah mau balik sudah.Hari ni tak nak main snooker.Aritu kalah 3 table.menang 2 je.Tak berbaloi...

No comments:

.: The Lust