Wednesday, October 13, 2010

.: 26th [YOU]

Being friend and lovers.Are two different thing,different emotion,different perception even different conversation..

Perkara yang makin awkward ..

Semalam,we’ve a little fight.Dan mungkin kalau nak diikutkan bukan lah satu fight yang sebenar.Lebih kepada salah faham.Mungkin sebab kami berdua mempunyai perangai yang hampir sama.Degil dan tak mahu mengalah..
Aku pula bukan lah jenis yang akan meminta maaf sebab aku agak teruk dalam meng-expressi-kan perasaan-perasaan jantan ni.Serius aku gagal…


Dan untuk awak,ini saja yang boleh saya buat untuk awak.

Saya minta maaf pasal semalam
Saya sayang awak sangat-sangat.


Mungkin tidak cukup art atau deep,tapi it’s truly from my heart..







Dan semalam juga aku dapat tahu yang aku ini bukan jenis yang kau boleh kenalkan kepada kawan kau untuk jadi pakwe.Macam cilake...

1 comment:

Amal said...

kenapa aku mcm paham apa kau rasa hah?

.: The Lust