Friday, December 26, 2008

2008....Dalam kenangan...

Tahun 2008 bakal melabuhkan tirai.Macam-macam perkare pahit manis sudah aku alami....

Dan aku harap tahun 2009 bakal merubah semua.Dan aku harap takde ape-ape yang akan berlaku dekat aku sebelum 31 Disember ni(tahun lepas 31 Disember aku sambut dekat hospital.Eksiden siot....)

Banyak perkare yang aku hendak tulis kalau aku ingatkan pasal 2008...terlampau banyak perkare yang tidak seronok dari perkare yang seronok.Tapi aku berjaye hadapi dengan sokongan kawan-kawan,juge family aku...

Besi dalam tangan aku pun hendak masuk setahun usianya.Akibat dari eksiden pada petang 31 Disember.Dan itu menjadi pengajaran paling besar untuk aku supaya sentiasa beringat.'Bawa motor slow-slow pun boleh eksiden la bai.Siot betul..'

Juge kepada ex gal aku.Aku harap die jumpe ape yang die cari.Tapi ingatlah wahai ex gal ku.'What comes around,goes araound..'.

Aku bukan tidak mahu tanam azam tapi aku tidak mahu semua azam tu tergendala.Aku akan terima ape-ape yang datang kepada aku tahun 2009 ni...(Malas hendak fikir pasal itu semua,umur aku pun mude lagi.Enjoy beb.....)

2 comments:

suehanna said...

saya banyak dengar pasal cerita macam kisah awak dengan ex-gf awak, mungkin tak sama kes nya tapi survivor selepas break tu saya selalu dengar dari seorang kawan. berat rasanya.
takecare(:
and happy2 selalu.
betul, what goes around comes around.

iela said...

fuyooo...ad besi kat tgn ko tu erk??kalu ad magnet, leh mlekat tak tgn ko tu??hihihihi...ap pn ak rase ko kna lbih kuat n smgat r tuk tahun 2009 ni, sekuat tagn ko yg berbesi tu...hihihi, tp jgn terlbih enjoy beb, ko bleh dikategorikan tua gak tu...hahahaha...

.: The Lust