Monday, December 1, 2008

Hah??



Ini merupakan kepala kawan baik aku lepas rambutnye ditanggalkan oleh amoi kat saloon.Hehehe...hati kuciwa...

Aku pelik la.Senang sangat ke nak jatuh cinta.Aku cakap begini bukan sebab aku frust ke ape.Sebab aku btul-btul dah get over bende ni.Bak kate en.dammit 'perasaan itu suck'...tapi bile kawan aku bercerita pasal 'kawan perempuan' die,aku berfikir sekejap....Memang senang agaknye nak jatuh cinta memandangkan 'kawan perempuan' membe aku ni jatuh cinta dan sayang dekat 4 orang lelaki yang berbeza..

Orang kate cinta itu suci,cinta itu murni dan cinta itu indah.Dan pelbagai lagi perkataan yang best-best belaka.Mungkin betul memandangkan aku pernah rasa 'cinta' tu...Tapi lepas ape yang berlaku 'cinta' itu jugak la yang membuat aku banyak berfikir sehingga aku menulis blog ini.'Cinta' itu jugak lah yang membuat aku hidup dengan menggunakan otak aku yang seberape ni,bukan dengan nafsu atau kemahuan semate...

okla...dh lebih dah ni.Tibe-tibe plak jadi 'emo'...

Mungkin ade yang pelik sebab ape banyak entrie kt dalam blog aku mengenai cinta.Tapi...Eh!!!sukeati aku la.Blog aku ni baiii......

No comments:

.: The Lust