Friday, December 19, 2008

oh malaysia ku..

ermmm...

Semalam aku pergi ke mahkamah untuk selesaikan kes family aku.Dan ia memang pengalaman yang 'menggagumkan'...

Banyak bende yang aku belajar.Dan yang paling seronok,aku dapat tengok macam mane kakitangan kerajaan bekerja.It was f*cking sh*t....

Aku tidak dapat bayangkan kalau diorang ni dapat gaji minimum RM1500(untuk penjawat di selangor).Hush,makin melompat la dieorang.Kerja macam orang takde tangan(kerja dengan mulut je) tapi dapat gaji tinggi.

Untuk penjawat awam di luar sane.Kamu pun seorang manusia.Jadi janganlah menguji kesabaran seorang manusia tu dengan perkara-perkara yang remeh.Bende tu memang kerja kamu,jadi jangan buat kerja sambil lewa.Sampaikan orang lain yang terima akibatnya..

Mungkin sebab tu la ramai orang nak kerja kerajaan.Ia mejadikan seseorang tu berkuasa....

*err....family aku bukan mafia.Kes ini kes wasiat,bukan kes jenayah..

2 comments:

iela said...

wah!!! sat ag leh r ko jg lawyer erk???hihihi...

Dammit said...

haha mula2 mcm emo, tapi last2 tu klakar.

.: The Lust