Wednesday, February 4, 2009

Kau Memang Genius...~

Mat Cover Cun : "wei,sok nak pegi naik ape?tak sabar aku nak travel pegi Bali nih?

Lelaki Tua Bergaya : " Naik kapal terbang la.."

Mat Cover Cun : "Gile la.Akhirnya aku naik kapal terbang gak.Dapat travel lame plak tu.4 hari 3 mlm tuuu......Ermmm,ko rase la kan.Nak bawak berape helai baju ek?"

Lelaki Tua Bergaya : "Ermm,2 helai cukup kot.Bukan jauh sangat pon.."

Mat Cover Cun : "betul gak.Ko memang genius la.."

..


Dialog di atas tiada kena mengena dengan aku.Cuma di ceritakan oleh kawan aku si Lelaki Tua Bergaya.Dia akan ke Bali untuk travel bersama company nya.Dan mungkin Mat Cover Cun ni baru kali pertama nak pergi travel.So,agak excited kiranya.(ataupun memang sengal tahap dewa)...

Sebab kenapa si Mat Cover Cun dipanggil begitu dan bukan cover hemsem adalah kerana dia pakai SK11 untuk dia punya facial.Memang agak 'gay' dan itulah sebabnya..


*Bile aku nak dapat pegi Old Trafford nih.Alahai.....

1 comment:

s a L o m a said...

saya dah samapi dah old trafford..muahahaahhahahah.saja. :D

.: The Lust