Wednesday, February 11, 2009

Serius....Aku berdoa moga kau "bahagia"..

"Wei,die dah couple doh ngan budak tu.Siap panggil abang sayang lagi tuuu.."

"Ha???"



Wtf???...Aku tak peduli la dia nak couple ke,nak kahwin ke?yang kau bagitau aku tu buat apa setan!!...Aku dah tak ada apa-apa dengan dia la s*al...


Agaknya niat kawan aku tu baik but i don't give a damn about her anymore.Nothing at all.Mungkin orang akan ingat aku ni frust gila b*b* atau seorang pendendam but that's me..



And i dont't really cares what people says...





**





Tinggal sikit lagi untuk aku melupakan benda tu tapi tetiba je aku teringin nak menulis pasal "that thing"....

Benda tu memang membuatkan aku tersiksa.Serius....(dan mungkin kalau ada orang baca entri ini akan kata kenapa hampir separuh entri dalam blog ni emo-emo belaka..)Aku pun tak ada jawapan untuk itu.Cuma mungkin setiap kali aku terfikir tentang "itu" aku rasa nak menulis.Menulis tentang perasaan,kehidupan.Cuma aku ini tidak cukup bijak untuk menulis tentang masalah semasa dan ekonomi...

Dan baru tadi aku baca mengenai perasaan rindu dalam blog En.AkuKopiKauSiapa?.Memang betul belaka apa yang dia tulis.Manusia tidak akan menghargai sesuatu sehingga ia ilang.Dan ia membuatkan aku terpikir....


Macam mana pula dengan orang yang sentiasa menghargai sesuatu tapi ia tetap pergi dari dirinya?

Dan aku bukan nak cakap yang aku ni perfect tapi aku sudah membuat semua yang aku terdaya.yang termampu...

Cuma....



Manusia tidak pernah puas...



Maybe that's why....

No comments:

.: The Lust