Tuesday, February 17, 2009

Take A Look Around..~

"Wei,salah ke kalau aku nak ade 2 awek??"



**


Ha??.....Bagi aku memang la tak salah kalau kau nak ade awek 2 org,atau 18 orang.Tapi kau melibatkan hati dan perasaan orang.Bodoh,belajar saje tinggi...


Kau kata mereka berdua melengkapkan hidup kau.Tapi pernah kah kau fikirkan perasaan mereka bila tahu benda ini.Bongok....

Dan bila kau pula berada ditempat mereka.Apa perasaan kau??



"Lu pikirla sendiri..."



**


Ya..aku memang emo.Dan mungkin sebab aku pernah mengalami benda-benda ini...

Perasaan s*cks.Lagi-lagi perasaan dilukai....

Kau kawan aku.Aku cuma nak nasihatkan kau saja.Fikir dulu sebelum buat apa-apa.Jangan menyesal seperti aku....



Dan bila sesuatu yang kau harap akan berkekalan tapi sebalik nya yang terjadi...


it's make you think about everything...


Everything that you ever have...

Everything that you lost...

Everything that make you alive....



And please bro,think before you make a decision.Kau tak akan dapat berundur setelah kau pergi..

1 comment:

iela said...

wah...bgus r bobo...tu r salah stu hkmah nyer...bila ko pnah rase kcewa, ko akn lbih pham pasal prasaan seseorg tu...bgus...anda adlah antra insan prihatin skang nih...hikhikhik...

.: The Lust